Monday, November 8, 2010

im so in love with my tummy

hoi perut! kenapa ko suka makan?!!
tension tension tension tahu??! mmmmmm..ekceli i really hate lah bila perasaan LAPAr yg luar biasa muncul ke atas diri ini... hari hari imagine memakan PIZZA..pastuh kalo x kesampaian mula la mencari2 makanan basah mahupun kering d dalam dan luar peti sejuk... kadang2 terasa sangat menyesal kerana pandai memasak.. ecehceh, walapon tidakla seexpert mana..tapi.. setakat ayam masak kicap tuh..mmg petik jari sahaja.. Ok kembali ke cerita asal,, kenapa menyesal pandai memasak? alasan kuat ialah..anything everything yg ada di dalam peti sejuk boleh di aplikasikan dan d masak sebegitu sahaja..maka.. terjadilah masakan yg pelik-pelik dan d makan bersama nasi putih!! maksudnya..since i noe how to cook yg hentam saja,, tapi masih boleh di makan.. selagi itula saya boleh memakan dan..menambahkan kalori serta lelemak ke atas diri sendiri. :(.. so,, konklusinya adala..selagi saya tidak pandai memasak..selagi itula saya tidak dapat memakan nasi putih berlaukan hentam sahaja..dan selagi itula saya boleh mementen kan badan yang menggiurkan seperti j.lo mahupun heidi klum ataupun ciara.. ataupun seperti rozita che wan..

oooo..kenapa kisah sgt dgn bentuk badan?kenapa?????perlu?? mmg perlu disebabkan.. can u imagine if u have this kind of tummy?

oh OMG pastinya hidup seperti di dalam awang-awangan..paling tidak pun.. hidup seperti model antarabangsa yang bebas belari ke sana ke mari tanpa risau memikiran masalah-masalah kerana mempunyai perut yang gojes dan flat bebas lemak,selulit dan kudis serta scratch mark...and thennnn..kalo tummy kelihatan seperti ini..bagaiman pula?
sudah pasti jawapannya.. anda ingin mati hidup semula dan mendambakan kelahiran semula menjadi seseorang yang seperti heidi klum ataupun rozita che wan kan????

huhhhhh.. the reason why i post thi entry bekos.. i noticed that..i've gained weight and... my friends said..after tertengok my picthas at facebook.. memaklumkan bahawasanya saya sudah gemuk..OMG! sangat tidak kool ok? and i decided to klose and kasik private all my pictha..hahaha... adakah makanan indah-indah perlu d tinggalkan dan di ganti dengan memakan roti cicah milo kosong sahaja???? method yg sgt berkesan tetapi menyeksa jiwa batin... oh god.. why i always hungry??? my heart says no to food..but my tummy always say YES to food.. zzzzzzzz.. *tension









No comments:

Post a Comment