Sunday, November 28, 2010

final year project

saya menulis entry ini dalam keadaan otak beserabut, sakit kepala sebelah kiri, sakit bahu (tidak tahu punca sakit) dan sedang mendengar lagu jessica simpson i wanna <3 u forever..

tik tok tik tok.. esok pukul 4-6 pm, every monday, budak FYP musti la tunjuk progress FYP.. um..sok mau tunjuk apa? design website baru mau bububuat ... kerja last minit kan.. ekceli, the truth s.. title FYP ni bukan la yg saya mahukan dan bukan atas kerelaan saya untuk memilihnya..ekceli,, i wanted to buat projek lain tp yang still berasaskan website.. hmmm.. seriously buat FYP dgn keadaan terpaksa dan tidak ikhlas.. saya repeat.. TERPAKSA DAN TIDAK IKHLAS..walaupun ada pepatah "do all things with love" tapi utk FYP ini.. sekali lagi saya buat tidak ikhlas..sbb bukan atas kerelaan dan bukan projek yang saya idami..sekian saja luahan hati yang sedang tidak waras..

ini adalah mereka..no idea
 
try buat banner guna swishmax.. flash x pndi loo
sedang mendownload illustrator cs2..  dem lambat!

*apparently memakan chocolate tidak membantu otak saya mengembang dan gembira.

No comments:

Post a Comment