Sunday, September 26, 2010

lagu indon lama...

hai..today is 09/26/2010 bersamaan dgn sunday and  it's now 15.51. hari ini... k.janna and her parents going to china sbb she has presentation di sana..mmm.. saya jeles sbb saya mau pergi tgk panda yg comel..tp blom ada rezeki..kena tgg la bila ada rezeki..kekeke..lain mcm ni ayat.. so, saya sdg seorg d rumah, shehsa p K.L sentarl bank in duit.pastuh k.long mungkin sdg dlm kapal terbang n k.ijan (she's so cantik like doll) balik sentul. saya bosan..sbb itu saya tulis blog..

oye.... hari ini dan smlm saya sgt classic..kekeke.. classic sbb tetiba ingin tgk film  30's gone with the wind..ekceli..lama da mau tgk film ni..tp xtau mo tgk d mana..someday  i'll figure how to watch this movie.. dan tambah classic lg,, saya mendengar2 lagu lama indon..kekeke..pastuh dgr lagu slam la..haha... mcm2.. alah biasalah kan.. kadang2 dgr lagu mcm ni best la..jiwang pon jiwang la..yg penting im happy n rasa sedap ja dgr :),, em,smlm chat dgn bad.. pastuh bgtau him la pasal lagu2 mcm ni..dia suh dgr lagu indon CINTAKU SAMPAI KE ETOPIA.. i noe this song..tp jarang dgr..mmg best juga la..kekeke.. omg..terasa diri ini sdh tua! please see exhibit d bwh sebagai bahan bukti..kekeke


tatau mau tulis apa lg... mau buang masa layan fb n tgk invincible youth dulu le.. pastuh kalo ada mood wat asiment..hahaha..boleh mcm 2? ikut2 mood..walhal due sudah expired.. geeeeeeehaaa! malas malas malas..saya pemalas.!


No comments:

Post a Comment