Sunday, May 1, 2011

one piece thsirt + packing

hello, saya telah mendapatkan tshirt OP yg super sexy itu sebanyak 6keping
Oleh yang demikian, bulan ini saya haruslah mengikat perut menggunakan makanan murahan.
walaupun sedemikian, saya sgt happy dan ingin memperagakannya suatu hari nanti dengan niat menjeleskan rakan2 yang tidak mempunyai baju OP tersebut. :) saya sgt super happy!!!

tapi, ada suatu perkara yang membuatkan saya sangat murka!!
pada petang ini, kira-kira pukul 2 petang.. my new housemate, akan menjemput utk meangkat barang-barang yakni... baju-baju, toiletries, sebiji bantal dan juga my blanket utk berhijrah ke kota damansara..

lagi tapi, bukan itu yang membuat saya runsing dan murka,.. kamu tahu mempacking?
itu merupakan benda yang saya sgt tidak gemarkan.. sekiranya anak-anak muda dan tua gembira mempacking utk balik ke kampung beraya dan sebagainya..saya selalu tidak happy utk melakukannya.
sebab ianya sgt memalaskan.

jadi, saya ingin mencari masa yang sesuai utk mempacking sebelum masuk ke kamar tidur.
bye.

3 comments:

  1. Pergh..! OP fan? Me too yo! ^^

    tp x ada semua tu lar. Just ada koleksi komik budak getak yg dikeluarkan oleh comic house drpd episod pertama sampai yg terbaru. Anyway, I followed you already. ^^

    ReplyDelete
  2. 7keping? jeles.
    =.=

    aku ada 2keping je.

    ReplyDelete
  3. 6 la..
    tp 4 utk my brothers and 2 for me..

    ouh..am such a good sister!

    ReplyDelete