Monday, December 20, 2010

18 december

heh heh heh..
sekarang sudah 23 tahun 3 hari.. ok..terasa sedikit tua..
soooo.. on my bday..housemate buat suprise yg x suprise..wakakakaka... we went to mcd seawal 2AM like that la..pastuh lewat smpi d tempat kejadian sbb cari bank.. kekeke..thanks 4 the treat.. (^_^) u noe how much i like ayam goreng MCD <3



then, that petang dayang siti hazar yang juga d kenali sebagai dayang bawa keluar..memula plan mau p KLCC.. and gaduh punya gaduh we decided to go to ZOUK...OK tipu.. :P. Oleh sebab beliau xmo p KLCC, so dengan kata sepakat, we met at Time Square. Okay saya sgt jeles beliau ke Time Square dgn kenderaan beliau sendiri.. sebenarnya bukan jeles pon pasal kereta tuh..jeles sbb beliau pandai drive..pftt!! seriously... i really want to drive but perasaan takut selalu menyelebungi diri.Ah jeles-jeles! saya mmg d lahirkan utk tidak memandu u_u, bukan itu sahaja.. it comes with  full package where i have a problem to meng ingati jalan dan xpandai baca signboard.. 


oH dunia mmg kejam!! *stab stab ..tapi xapalah,, mungkin it's my destiny untuk berada di dalam golongan J.K Rowling..FYI, beliau sgt tidak memandu dan hanya menaiki bas dan juga menngupah pemandu peribadi utk ke situ dan ke sini.. hehe.. petanda awal i akan menjadi jutawan satu hari kelak!! ..


*semoga cepat kurus, jerawat hilang, projek akhir siap, sakit kepala hilang dan menjadi putih lagi putih dan putih lagi..

3 comments: